چه عاشقانه با تو بودم

Single ...یاد گرفته ام تنهایی را به بودن درجمعی که به آن تعلق ندارم ترجیح دهم ... Single

 

یک برگ دیگر از تقویم عمرم را پاره می کنم
امروز هم گذشت
با مرور خاطرات دیروز
با غم نبودنت..و سکوتی سنگین
و من شتابان در پی زمان بی هدف
فقط میروم ..فقط میدوم
یاسها هم مثل من خسته اند از خزان و سرما
گرمی مهر تو را میخواهند
غنچه های باغ هم دیگر بهانه میگیرند
میان کوچه های تاریک غربت و تنهایی
صدای قدمهایت را می شنوم اما تو نیستی
فقط صدایی مبهم
قول داده بودی برایم سیب بیاوری
سیب سرخ خورشید
سیب سرخ امید
یادت هست؟؟؟
و رفتی و خورشید را هم بردی
و من در این کوچه های تنگ و تاریک
سرگردانم و منتظر
برگی از زندگی ام را ورق میزنم
امروز به پایان دفترم نزدیکم



نظرات شما عزیزان:

مريم
ساعت18:20---10 ارديبهشت 1391
سلام عزيز لينكت كردم

الناز
ساعت18:04---10 ارديبهشت 1391
میان کوچه های تاریک غربت و تنهایی
صدای قدمهایت را می شنوم اما تو نیستی
فقط صدایی مبهم

این عالـــــــــــــیه!!!


مهدی
ساعت14:56---10 ارديبهشت 1391
خط خودت خیلی بد خطی
پاسخ:چیکار کنم عزیزم همینه ک هست


elnaz
ساعت20:35---9 ارديبهشت 1391
هرگز فراموش نخواهم کرد که برای داشتن تو

دلی را به دریا زدم

که از آب

واهمه داشت …

چـه سـاده
بـه اعـتبار دسـتـانـت
زمیـن خوردم !!!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ تاريخ دو شنبه 9 / 2 / 1391برچسب:دلتنگی,تنهایی,دلگیر,غم,غمگین,دل تنگ,دلتنگ,ساعت 13:35 نويسنده A_mohammad |